loading...
خرید کارت شارژ ایرانسل با کارت بانک پارسیان
sharj بازدید : 8 جمعه 19 مهر 1392 نظرات (0)

 

پشتیبانی عالی از صدا و تصویر: از دیگر ویژگیهای خرید شارز ایرانسل با کارت بانک ملت وایمکس این است که علاوه بر دیتا، صدا و تصویر را نیز به خوبی پشتیبانی می کند و کاربر می تواند بدون محدودیت زمانی در تمام شبانه روز به هر مقدار که پهنای باندش اجازه دهد، دانلود و آپلود کند.
اتحادیه وایمکس (WiMAX Forum) که به عنوان مرجع مجوزدهی و تست دستگاه ها و تجهیزات وایمکس شناخته می شود، اعلام کرده تا اواخر سال 2008، 62 شرکت در حال توسعه تراشه‌های وایمکس خرید شارز ایرانسل با کارت بانک ملت و دستگاه های کاربران نهایی بوده و 37 شرکت نیز در حال ساخت تجهیزات زیرساختی بوده اند و محصولات این شرکت ها تاکنون در توسعه شبکه های وایمکس توسط 407 اپراتور در 133 کشور جهان بکار رفته است. پیش‌بینی می شود که وایمکس در آینده بسیار نزدیک، اینترنت را در کنار شبکه مخابراتى قرار خواهد داد و چنان انقلابى را در این زمینه به‌ وجود خواهد آورد که روشن کردن اکثر کامپیوترهاى قابل حمل، خانگى و یا خاص، مساوى با اتصال آنها به اینترنت باشد.
اطلاعات کلی خرید شارز ایرانسل با کارت بانک ملت
- قیمت ارزان: ویژگیهای وایمکس به گونه ایست که آن را به عنوان انتخابی ارزان تر نسبت به گزینه های خرید شارز ایرانسل با کارت بانک ملت موجود معرفی می کند.
اطلاعات فنی خرید شارز ایرانسل با کارت بانک ملت
آمارها نشان می دهد تا پایان سال ٢٠٠٨ بیش از ٢٠٠ اپراتور در جهان خدمات وایمکس را عرضه کرده اند و این آمار تا سال ٢٠١٢ به ٥٣٨ اپراتور خواهد خرید شارز ایرانسل با کارت بانک ملت رسید.
وایمکس توسط IEEE به عنوان پروتکل ۸۰۲٫۱۶ نیز شناخته شده‌است و جایگزینی برای شبکه‌های بی سیم نواحی شهری تعیین شده‌است. این فناوری می‌تواند با امکان دسترسی به بی سیم پهن باند(BWA) فاصله ای معادل ۳۰ مایل (۵۰ کیلومتر) برای ایستگاه‌های ثابت و ۳ تا ۱۰ خرید شارز ایرانسل با کارت بانک ملت مایل (۵ تا ۱۵ کیلومتر) را برای ایستگاه‌های سیار پوشش می‌دهد. برعکس آن، استانداردهای شبکه‌های بی سیم محلی برای سیستم Wi-Fi در پروتکل ۸۰۲٫۱۱ در اکثر حالت‌ها تنها به ۳۰ تا ۱۰۰ متر محدود شده‌است.
تبادل اطلاعات بین فرستنده و گیرنده به صورت Line-of-sight و Non-line-of-sight انجام می‌شود. این فناوری قابلیت هماهنگی با فناوری‌های دیگری خرید شارز ایرانسل با کارت بانک ملت که اکنون در حال استفاده است را دارد مانند امکان اتصال به لینک‌های کابلی T1،E1 و DSL. جالب این‌که برای استفاده از این فناوری، نیازی به تعویض امکانات وسایلی مانند لپ‌تاپ‌ها نیست و قابلیت سازگاری با فناوری‌هایی مانند Wi-Fi می تواند بدون اختلال در کار، مزایای بسیاری را برای کابران فراهم کند. به‌علاوه پشتیبانی از توپولوژی‌های تحت استانداردIEEE مانند Token Ring و نیز ساختارهایی خارج از استانداردIEEE مانندLLC می‌تواند آن را در تمام شبکه‌ها قابل استفاده کند.
در راستای گسترش سهم بازار و توسعه سبد محصولات و خدمات، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل، برنده مناقصه ارائه این خدمات شده و در خرید شارز ایرانسل با کارت بانک ملت تاریخ ١٠ اسفند ١٣٨٧ موفق به دریافت پروانه فعالیت گردید. ایرانسل تاکنون این خدمات را در اکثر شهرهای استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز، تهران، خراسان رضوی، خوزستان و فارس ارائه نموده است.
- خدمات ارزش افزوده: در این فناوری خرید شارز ایرانسل با کارت بانک ملت استفاده از خدمات ارزش افزوده ای چون تلفن اینترنتی (VOIP) و شبکه اختصاصی مجازی (VPN) نیز گنجانده شده است.
- یکپارچگی مودم، فرستنده و گیرنده رادیویی خرید شارز ایرانسل با کارت بانک ملت در اندازه بسیار کوچک و قابل حمل
- بی سیم بودن: مهمترین ویژگی وایمکس، خرید شارز ایرانسل با کارت بانک ملت بی سیم بودن و سیار بودن آن در فواصل طولانی مانند یک شهر بزرگ است.
- امنیت بالا: وایمکس برای امنیت انتقال اطلاعات از روش ها و استانداردهایی نوین استفاده کرده و با رمزنگاری داده ها، حریم خرید شارز ایرانسل با کارت بانک ملت خصوصی امنی در برابر استراق سمع و نفوذ پنهانی (Hack) بوجود می آورد.
مزایا و قابلیتهای وایمکس خرید شارز ایرانسل با کارت بانک ملت که آن را یکه تاز عرصه اینترنت و حریف بی رقیب شیوه های دیگر نموده است عبارتند از :
بدون وایمکس امکان متحرک بودن کاربر خرید شارز ایرانسل با کارت بانک ملت تقریبا" صفر است یا به محیطی بسته محدود می شود. وایمکس باعث گسترش و افزایش ضریب نفوذ اینترنت خواهد شد.
دیگر مزایا و برتریهای وایمکس عبارتند از: خرید شارز ایرانسل با کارت بانک ملت
تعداد کاربران جهانی وایمکس نیز به سرعت در حال افزایش است به طوری که از ٣٠٠ هزار کاربر در سال ٢٠٠٦ به ١٣١ خرید شارز ایرانسل با کارت بانک ملت میلیون کاربر در سال ٢٠١١ خواهد رسید.
برد فرکانسی این فناوری از 2 GHz تا 66 GHz متغیر است و پهنای باند آن به ازای هر فرستنده از 1.5 MHz تا MHz 20است که نرخ تبادل اطلاعات آن را تا70Mbps می‌رساند و خرید شارز ایرانسل با کارت بانک ملت این عدد باز هم قابل ارتقاست. برد دامنه تحت پوشش این شبکه محدوده‌ای به شعاع 80 کیلومتر است که این مساله می‌تواند برای یک شهر بزرگ با چند آنتن معدود انجام شود.
- ایجاد زیرساخت های لازم جهت گسترش شبکه انتقال داده ها خرید شارز ایرانسل با کارت بانک ملت
- عدم تداخل خرید شارز ایرانسل با کارت بانک ملت امواج
نام وایمکس مخفف عبارات Worldwide Interoperability for Microwave Access است و به معنای خرید شارز ایرانسل با کارت بانک ملت دستیابی گسترده و جهانی به امواج مایکرویو به گونه ای است که از قابلیت تعامل و تقابل داخلی برخوردار باشد. وایمکس در سال 2001 میلادی، با هدف انتقال داده به صورت بی سیم معرفی شده و فناوری آن شباهت زیادی به وای فای دارد با این تفاوت که سرعت انتقال و گستره ی آن به مراتب از وای فای بیشتر است.
- خرید شارز ایرانسل با کارت بانک ملت هزینه های اندک توسعه و نگهداری
- توسعه ظرفیت تجارت خرید شارز ایرانسل با کارت بانک ملت الکترونیک

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 2
  • بازدید سال : 56
  • بازدید کلی : 445