loading...
خرید کارت شارژ ایرانسل با کارت بانک پارسیان
sharj بازدید : 8 یکشنبه 21 مهر 1392 نظرات (0)

 

به گزارش روابط عمومی ایرانسل؛ در این مرکز علاوه بر ارائه خدماتی از جمله فروش و ثبت نام انواع سیم کارت‌های ایرانسل، تعویض سیم کارت، فروش انواع کارت شارژ، پیگیری مشکلات خرید خرید شارژ ایرانسل شارژ اینترنتی، صدور ریز مکالمات برای مشترکین سیم‌کارت اعتباری، خدمات رومینگ، تنظیمات GPRS و MMS، بسته های تشویقی و آهنگ پیشواز، خدمات حقوقی مربوط به تغییر مالکیت، دریافت و بررسی شکایات حقوقی و پیگیری مشکلات ناشی از آنتن دهی شبکه تلفن همراه نیز به متقاضیان ارائه می‌شود.
با هدف بهبود سرویس دهی به مشترکین شبکه تلفن همراه ایرانسل در شهر یاسوج و استان کهگیلویه و بویراحمد، مرکز خدمات اختصاصی این اپراتور در یاسوج خرید شارژ ایرانسل افتتاح شد.
مرکز خدمات خرید شارژ ایرانسل اختصاصی ایرانسل در یاسوج افتتاح شد
در سومین نمایشگاه بازیهای رایانه ای تهران علاوه بر معرفی پیشنهادهای تشویقی تابستان ۹۲ و بسته های تشویقی اینترنت همراه(GPRS)، بخشی از خدمات ایرانسل در قالب داده های تعاملی نیز به علاقه مندان عرضه می شود که شامل نرم افزار کاربردی ایرانسل من، کیوسک‌های ویژه آهنگ های پیشواز، خدمات ویترین خرید شارژ ایرانسل و سرویس پیشخوان بعنوان روزنامه همراه ایرانسل خواهد بود.
همچنین کارشناسان مرکز تماس شبانه روزی شبکه تلفن همراه ایرانسل به شماره ۷۰۰ برای تماس از خطوط ایرانسل و ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ برای تماس از دیگر خطوط و کارشناسان مرکز خرید شارژ ایرانسل تماس وایمکس ایرانسل به شماره ۷۰۷ برای تماس از خطوط ایرانسل و ۰۹۳۷۷۰۷۰۰۰۰ برای تماس از سایر خطوط، در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته نیز آماده پاسخگویی به مشترکین و متقاضیان می باشند.
علاوه بر خرید شارژ ایرانسل این؛ مشترکین شبکه تلفن همراه و وایمکس ایرانسل همواره می‌توانند با استفاده از سرویس کنترل حساب اینترنتی و بدون نیاز به تماس با خدمات مشترکین، در هر لحظه حساب ایرانسل خود را کنترل و مدیریت کنند.
علاقه مندان می توانند با مراجعه به صفحه برنامه کاربردی «ایرانسل من» این برنامه را دریافت نمایند. مشترکین برای استفاده از این برنامه، به رمز عبور کنترل حساب اینترنتی ایرانسل خود نیاز دارند که می‌توانند با استفاده از همین برنامه نسبت به دریافت آن اقدام کنند. خرید شارژ ایرانسل
ایرانسل، خرید شارژ ایرانسل حامی سومین نمایشگاه بازیهای رایانه ای تهران شد
متقاضیان می‌توانند از ساعت ۹ تا ۱۸ روزهای شنبه تا چهارشنبه و از ساعت ۹ خرید شارژ ایرانسل تا ۱۳ روزهای پنجشنبه، با مراجعه به نشانی یاسوج، بلوار مطهری، تقاطع خیابان معاد، خدمات مورد نظر خود را از مرکز خدمات اختصاصی ایرانسل در یاسوج دریافت کنند.
از سوی دیگر، تمامی مشترکین شبکه تلفن همراه و وایمکس ایرانسل می توانند با استفاده از برنامه کاربردی «ایرانسل من»، حساب کاربری خود را از طریق خرید شارژ ایرانسل تبلت و یا گوشی تلفن همراه هوشمند خود مدیریت کنند و در هر زمان که مایل هستند به اطلاعات حساب خود دسترسی داشته باشند.
سومین نمایشگاه بازیهای رایانه ای تهران ۲۰۱۳ از ۲۲ تا ۲۶ مرداد ماه سال جاری در مصلی امام‌خمینی(ره) برگزار خواهد شد و ایرانسل به عنوان حامی این رویداد با غرفه ای به مساحت ۱۱۲ متر مربع، در خرید شارژ ایرانسل شبستان مصلی پذیرای علاقه مندان خواهد بود.
در این نمایشگاه محصولات خرید شارژ ایرانسل و خدمات ایرانسل در حوزه های مختلفی از جمله وایمکس، داده های تعاملی و پیشنهادهای تشویقی به علاقه مندان معرفی خواهد شد.
ایرانسل به عنوان حامی سومین نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران، با برپایی غرفه ای در این نمایشگاه بین المللی، به معرفی خرید شارژ ایرانسل جدیدترین محصولات و خدمات خود به علاقه‌مندان بازی های رایانه های می پردازد.
در حال حاضر خدمات متنوعی از جمله پرداخت قبض، شارژ حساب، ثبت و پیگیری مشکلات، تغییر طرح تعرفه، فعال سازی بسته‌های افزایشی، کنترل خرید شارژ ایرانسل موجودی حساب، دریافت صورت حساب و ویرایش پرونده از طریق این برنامه کاربردی امکان پذیر است.
گفتنی است؛ با استفاده از سرویس اطلاعات شهری ایرانسل، تمامی مشترکین با شماره گیری کد دستوری #۸*۸۹۸* به سادگی و بدون نیاز به نصب هیچ گونه نرم افزار یا تلفن همراه خاص، میتوانند نشانی و موقعیت نزدیک ترین مرکز ارائه خدمات ایرانسل به محل استقرار خود را به صورت پیامکی و یا نشانی آنها را بر روی خرید شارژ ایرانسل نقشه از طریق پیام چند رسانه‌ای دریافت کنند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 65
  • بازدید کلی : 454