loading...
خرید کارت شارژ ایرانسل با کارت بانک پارسیان
sharj بازدید : 8 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

دزفولی اضافه کرد: با وجود اینکه موضوع راه‌اندازی شرکت حل شده و قرار است سایت‌‌ها خرید شارژایرانسل واگذار شود، اما در دو سه هفته اخیر هم تاخیرات مکرری در صدور مجوز ایجاد سایت‌ها در تهران وجود داشته است.
دزفولی همچنین به میانگین درآمد ماهانه ۱۱ دلار از هر مشترک اشاره کرد و گفت: ایران با پنج سنت به ازی هر دقیقه یکی از کشورهای با پائین‌ترین تعرفه در دنیا محسوب می شود و با ۱۲۰ دقیقه مکالمه به ازی هر مشترک در هر ماه، خرید شارژایرانسل نرخی کمتر از متوسط میزان مکالمه به ازای هر مشترک در ماه برخوردار است و علیرغم رشد شبکه ارتباطات سیار در کشور در یکی دو سال اخیر یکی از پائین‌ترین ضریب نفوذهای تلفن همراه را در دنیا داریم.
دزفولی با اشاره به خرید شارژایرانسل بخش خدمات مشترکین و مرکز تماس ایرانسل که به منظور پاسخ گویی و رسیدگی به نیازها و سوالات مشترکین به صورت شبانه‌روزی و هفت روز هفته فعالیت می‌کند گفت:
شاخص‌های عملکرد ایرانسل در رابطه با مرکز تماس در سه ماه اخیر به این صورت است که متوسط CHT (نگهداشت تماس و پاسخگویی به خرید شارژایرانسل مشترک) ۱۶۴ ثانیه و متوسط زمان پاسخگویی به مشتری ۱۰۲ ثانیه بوده است و همچنین درصد تماس‌هایی که در ظرف ۳۰ ثانیه به آنان پاسخ داده می‌شود، ۳۰ درصد است.
از برنامه جلوییم خرید شارژایرانسل
مدیرعامل ایرانسل به ۴۹ درصد پوشش جمعیتی وعده داده شده اشاره کرد که ۴۴ درصد آن تکمیل شده و پنج درصد نیز آماده بهره‌برداری است که به دلیل توقف خرید شارژایرانسل ۱۲۲ سایت در تهران از سوی شهرداری و برخی مشکلات با شهرداری تهران، عامل اصلی کاهش پوشش جمعیتی در تهران شده است.
وی با اشاره به اینکه تاکنون شبکه ایرانسل از طریق نصب خرید شارژایرانسل سایت‌ها بر روی ملک‌های خصوصی توسعه یافته است، تصریح کرد:
وی همچنین درباره ابهامی مبنی بر فروش سهام MTN در پروژه ایرانسل اظهار داشت: فروش سهام خرید شارژایرانسل این شرکت در این پروژه ایرانی مطرح نیست.
به تازگی شهرداری در نصب سایت‌ها در ملک‌های خصوصی نیز ممانعت به عمل آورده و برای استفاده از سایتی به صورت مشترک با اپراتور دیگر، باید رضایت اپراتور قبلی را کسب کنیم و یا اینکه عوارض آن پرداخته شود که همه اینها مشروط به خرید شارژایرانسل این است که آن سایت‌ها در طراحی ایرانسل مورد استفاده قرار بگیرد.
دزفولی با اشاره به اینکه MTN در حال افزیش میزان سرمایه‌گذاری‌های خود است و قصد ندارد تا بخشی از خرید شارژایرانسل سهام خود را واگذار کند.
۱۲۲ سایت متوقف شده در خرید شارژایرانسل تهران
مدیرعامل ایرانسل در پاسخ به سوالی مبنی بر چگونگی روند شکل گیری خرید شارژایرانسل شرکت سایت شیرینگ گفت: با انجام توافقات کلی و تشکیل شرکت مشترکی با حضور شرکت ارتباطات سیار، ایرانسل و شهرداری، مقدمات تاسیس آن فراهم شده، شرکت‌ها نماینده‌های خود را معرفی کرده اند، اساسنامه آن نهایی شده و سرمایه شرکت مشخص شده است.
از ۱۵۸۰ کیلومتر خرید شارژایرانسل پوشش جاده‌ای به ۱۹۰۰ کیلومتر یعنی ۲۰ درصد بیشتر از برنامه دست یافته ا‌یم.
سهم ایرانسل، ۱۱ دلار از هر خرید شارژایرانسل مشترک
خدمات مشترکین شبانه‌روزی ایرانسل خرید شارژایرانسل
سایت‌هی مورد نیاز ایرانسل به عنوان اپراتوری که تازه‌کار است و برای توسعه خود نیاز به خرید شارژایرانسل این سایت‌ها دارد، متوقف نماند و مشروط به تشکیل این شرکت نشود اما متاسفانه مشروط شد و تعداد ۱۲۲ سایت در تهران متوقف شده و به میزان پنج درصد از تکمیل پوشش تهران عقب هستیم.
دزفولی به ارایه مقایسه‌ی عملکرد خرید شارژایرانسل ایرانسل پرداخت و گفت: مطابق آنچه که وعده داده بودیم، می‌بایست در یک سال اول فعالیت خود از ۳/۲ میلیون مشترک برخوردار می‌شدیم که اکنون این رقم به ۱/۵ میلیون مشترک افزیش یافته و
وی ادامه داد: خرید شارژایرانسل اما پیش از این با توافقاتی که با معاون اداری و مالی شهرداری صورت گرفته بود، مقرر شده بود همزمان با طی مراحل تاسیس شرکت،
به گفته وی، یک میلیون و ۲۲۰ هزار تماس‌های دریافتی در طول یک ماه بوده و ۱۱ میلیون و ۴۸۰ هزار تماس میزان کل تماس‌های دریافتی مرکز تماس ایرانسل تاکنون خرید شارژایرانسل بوده است.
تکذیب یک خرید شارژایرانسل شایعه
وی افزود: از ۲۴۸ شهر وعده داده شده، ۲۳۰ شهر تحت پوشش خرید شارژایرانسل قرار گرفته و ۱۵ شهر نیز آماده بهره‌برداری است که یا تحت آزمایش است یا در انتظار لینک‌های انتقال از سوی شرکت ارتباطات زیرساخت است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 19
  • بازدید سال : 73
  • بازدید کلی : 462