loading...
خرید کارت شارژ ایرانسل با کارت بانک پارسیان
sharj بازدید : 5 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

 

- شرایط عمومی: خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک ملی
۶-۳با انتخاب هر یک از طرح های تعرفه تشویقی، مشترکین دائمی(پرداخت ماهانه) می توانند در هر زمان در خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک ملی صورت تمایل، طرح های تعرفه تشویقی خود را تغییر دهند.
٢- ١ مدت این تعرفه های تشویقی برای مشترکین اعتباری (از زمان فعال شدن) برای اشتراک روزانه، ١ روز، برای اشتراک هفتگی، ٧ روز و برای اشتراک ماهانه، ٣٠ روز می خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک ملی باشد. برای اطلاع از طرح تعرفه فعال در حسابتان #۱*۸*۷*۱۴۰* را از خط خود شماره گیری نمایید.
١- ١ همانند تمامی تعرفه های مخابراتی، تعرفه های خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک ملی فوق نیز بدون در نظر گرفتن ۶% مالیات بر ارزش افزوده ارائه شده اند.
٢- ٢ مشترکین اعتباری، پس از پایان مدت زمان طرح تعرفه تشویقی انتخابی (هفتگی، ماهانه) به صورت خودکار به طرح تعرفه پایه ثانیه ای بازگردانده می شوند و یک پیامک مبنی خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک ملی بر بازگشت به طرح تعرفه قبلی خود دریافت خواهند کرد.
۷-۳ مشترکین دائمی(پرداخت ماهانه)، پس از پایان خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک ملی مدت جشنواره به صورت خودکار به طرح تعرفه پایه ثانیه ای بازگردانده می شوند.
شما می توانید خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک ملی همزمان با استفاده از طرح های تعرفه رنگی ایرانسل، از بسته های افزایشی محصولات گوناگون ایرانسل به همراه تمامی تخفیف های موجود در آنها بهره مند شوید.
٣-٩ در صورت انتخاب هر یک از طرح های تعرفه طلایی، مشترک باید مبلغی برابر یا بیشتر از هزینه اشتراک دو ماه طرح تشویقی را در حساب خود داشته باشد. در غیر این صورت، درخواست اجرا نخواهد شد. خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک ملی
۳- شرایط مربوط به سیم کارت های خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک ملی دائمی(پرداخت ماهانه):
٢-۴هزینه ماهانه طرح تشویقی برای مشترکین اعتباری، از اعتبار مکالمه آنها کسر خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک ملی می شود. لازم به ذکر است، مشترکین به هنگام انتخاب طرح مورد نظر باید اعتبار مکالمه کافی در حساب خود داشته باشند.
۸-۳ هزینه خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک ملی ماهانه طرح تشویقی برای مشترکین دائمی(پرداخت ماهانه) در صورت حساب ماهانه آنها منظور‌ ‌می‌شود.
۵-۲ طرح تعرفه انتخابی ظرف ۲۴ ساعت پس خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک ملی از ارسال درخواست، با دریافت پیامک تایید، فعال می شود.
۲- خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک ملی شرایط مربوط به سیم کارت های اعتباری:
۴-۳در صورتی که مشترکین دائمی(پرداخت ماهانه) هر یک از تعرفه های تشویقی را از روز اول ماه فعال کرده باشند، خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک ملی
۳-۳طرح تعرفه انتخابی ظرف ۲۴ ساعت پس از ارسال درخواست، با دریافت پیامک خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک ملی تایید فعال می شود.
برای بازگشت به طرح پایه ثانیه ای #۱*۷*۱۳۰* و برای اطلاع از طرح تعرفه فعال در حساب خود خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک ملی #۲*۷*۱۳۰* را از خط خود شماره گیری نمایید.
٢- ٣ در صورت انتخاب هر یک از طرح‌های تعرفه تشویقی، مشترکین اعتباری نمی توانند پیش از پایان دوره مربوط مبادرت به تغییر تعرفه نمایند، اما قادر خواهند بود طرح تعرفه موجود را مجدداً تمدید خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک ملی کنند.
مثال: برای فعال‌سازی طرح تعرفه هفتگی طلایی برای سیم کارت های اعتباری می توانید کد دستوری #۳*۱*۳*۵۵۵* را از گوشی خود شماره‌گیری نموده و یا با ٧٠٠ تماس گرفته و طبق دستورالعمل، ابتدا ٧، سپس ۵، بعد خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک ملی ٢، پس از آن ١ و در آخر برای تایید ١ را وارد کنید.
۵-۳ توجه داشته باشید در صورتی که طرح تشویقی برای بخشی خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک ملی از یک ماه فعال شده باشد، هزینه مشترک به نسبت تعداد روزهایی که هر یک از طرح ها (تعرفه پایه و تعرفه تشویقی) فعال بوده است، محاسبه می شود.
۱-۳جهت تغییر طرح تعرفه، مشترکین می توانند به روش‌های ذکر شده در بخش مربوط به نحوه تغییر طرح خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک ملی تعرفه در وب سایت و بروشورهای ایرانسل مراجعه نمایند.
۲-۳طرح های تعرفه تشویقی مربوط به سیم کارت دائمی(پرداخت ماهانه)، از زمانی که فعال شوند خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک ملی تا پایان آذر ۹۲ فعال میمانند. درصورتی که مشترک مایل به بازگشت به طرح تعرفه قبلی باشد، می تواند در هر زمان به سادگی از طریق روش های ذکر شده در بروشورهای ایرانسل، طرح تعرفه خود را تغییر دهد.
دیگر خریدشارژ ایرانسل با کارت بانک ملی نیازی به پرداخت اشتراک ماهانه نداشته و تنها باید هزینه فعال سازی طرح انتخابی (هزینه ماهانه طرح تشویقی) را بپردازند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 59
  • بازدید کلی : 448