loading...
خرید کارت شارژ ایرانسل با کارت بانک پارسیان
sharj بازدید : 15 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در این جشنواره که با مشارکت مجلس شورای اسلامی، وزارت امور اقتصاد و دارایی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، خانه صنعت خرید شارژ ایرانسل و معدن جوانان ایران، سازمان ملی جوانان، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شده بود، خانم پریشاد سعادتی، مدیر ارشد بخش انفورماتیک شرکت ایرانسل به عنوان مدیر جوان برگزیده این جشنواره معرفی و با اهدای لوح و تندیس یادبود توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و الساندرو آمادیو رئیس آژانس UNIDO در ایران از وی تقدیر شد.
دزفولی، گسترش شبکه وایمکس ایرانسل از ۷ شهر به ۲۵ شهر، حمایت از لیگ برتر خلیج فارس-جام ایرانسل، راه‌اندازی سامانه پرداخت‌های کمک مردمی به کمیته امداد، هلال احمر و سازمان بهزیستی، راه‌اندازی و توسعه سرویس خرید شارژ ایرانسل روزنامه همراه ، فعال کردن سرویس بانکداری همراه با استفاده از شبکه شتاب برای نخستین بار در کشور را از دستاوردهای ایرانسل عنوان کرد.
در اصفهان و کرج کمتر از خرید شارژ ایرانسل یک درصد و در ساری نیز به کمتر از شش دهم درصد رسیده است.
در همایش ملی بزرگان کارآفرین کشور، از شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل به عنوان کارآفرین برتر تقدیر شد.
گستره پوشش ایرانسل خرید شارژ ایرانسل
درحالی که تا پایان سال ششم قراردادی ایرانسل یعنی ۱۹ تیر ماه سال ۱۳۹۱ باید ۹ هزارو ۸۹ کیلومتر از جاده‌ای کشور تحت پوشش شبکه ایرانسل قرار می‌گرفت اما اکنون این عدد به ۲۰ هزار و ۱۰۰ کیلومتر افزایش یافته است. همچنین تعهد پوشش جمعیتی ایرانسل در پایان سال ششم ۷۲.۵۶ درصد بوده که اکنون به ۸۰ درصد رسیده است و حاکی از رشد ۱۱۰ درصدی نسبت به تعهدات مندرج در پروانه ایرانسل است.
ایرانسل با کارآفرینی مستقیم برای ۲ خرید شارژ ایرانسل هزار نیروی متخصص و جوان ایرانی و آموزش تخصصی و مداوم آنان به همراه اشتغال زایی غیرمستقیم و آموزش ۳۰ هزار نیرو و به کارگیری بیش از ۳۰۰ شرکت داخلی، مجموعه‌ای پیشرو در حوزه کارآفرینی کشور به حساب می‌آید
البته تعداد سایت‌ها در اصفهان افزایش بیشتری یافته‌اند و چون اصفهان یک شهر تاریخی است، راه‌اندازی سایت‌های BTS در آن شهر با محدودیت هایی مواجه است و امیدواریم تا پایان سال جاری با نصب بیش از ۳۰ آنتن جدید در شهر اصفهان، این مشکلات کاهش یابند.
وی با اشاره به مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات درخصوص عدم محاسبه هزینه مکالمات کمتر از ۳ ثانیه که به دلیل اشکال در شبکه تلفن همراه اپراتورها قطع می‌شوند، گفت: در شبکه ایرانسل ۹۹ و بیست و پنج صدم درصد از کل تماس‌های زیر ۳ ثانیه بنابر اراده تماس گیرنده یا مخاطب تماس قطع می‌شود.
گزارش نشست خبری پنجمین سالروز راه اندازی شبکه ایرانسل
مدیرعامل ایرانسل به مقایسه تعهدات مندرج در پروانه این اپراتور با عملکرد واقعی آن پرداخت و افزود:
دزفولی از پوشش ۱۸۷۴ شهر و دهستان کشور، ۲۲ هزار روستا و بیش از ۲۰ هزار کیلومتر از جاده‌های اصلی و فرعی کشور توسط شبکه تلفن همراه ایرانسل خبر داد.
وی اظهار خرید شارژ ایرانسل داشت: در توسعه فیزیکی شبکه علاوه بر ۱۰ مرکز سوئیچ اصلی، راه‌اندازی ۴۹ مرکز سوئیچ فرعی نیز در دستور کار قرار گرفت که علاوه بر تسهیل تبادل ترافیک، انطباق شبکه ایرانسل با شبکه تلفن ثابت نیز هموارتر می‌کند.
تقدیر از ایرانسل در همایش ملی بزرگان خرید شارژ ایرانسل کارآفرین کشور
مهندس علیرضا قلمبر دزفولی روز شنبه و در نشست خبری ویژه پنجمین سالروز راه‌اندازی شبکه تلفن همراه ایرانسل گفت: این نرخ در شهرهای بزرگ کشور مانند تهران به دلیل محدودیت‌هایی که برای ایجاد سایت‌ها وجود دارد، یک و چهار دهم درصد، در شیراز هفت دهم درصد، در مشهد هفتاد و پنج صدم درصد، خرید شارژ ایرانسل
خانه صنعت و معدن جوانان، با مجوز کارگروه ساماندهی همایش های معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، برای چهارمین سال متوالی اقدام به برگزاری جشنواره مدیران و تولیدکنندگان جوان نموده است که با استقبال مدیران جوان کشور در بخش صنعت و معدن روبرو شده است.
ایرانسل، کارآفرین برتر همایش ملی خرید شارژ ایرانسل بزرگان کارآفرین کشور
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، شب گذشته و در این همایش که با حضور دکتر جمشید پژویان، رئیس شورای رقابت؛ دکتر احمد مهدوی، نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی؛ اسدالله عسگراولادی، رئیس کمیسیون صادرات اتاق بازرگانی ایران؛ دکتر علی‌اصغر جهانگیری، پدر کارآفرینی ایران و جمعی از کارآفرینان کشور در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صدا و سیما برگزار شد، با اهدای تندیس ویژه همایش ملی بزرگان کارآفرین کشور به ایرانسل، از عملکرد این شرکت در حوزه کارآفرینی تقدیر به عمل آمد.
با گذشت تنها چهار سال از راه‎اندازی پروژه ملی ایرانسل، این شرکت توانسته حدود ۸۰ درصد از جمعیت کشور را تحت پوشش خدمات پیشرفته و نوین خود خرید شارژ ایرانسل قرار دهد.
مدیرعامل شبکه تلفن همراه ایرانسل با اشاره به اینکه طبق پروانه این اپراتور قطع ناخواسته مکالمات مشترکان ایرانسل در پایان سال ششم قراردادی تا ۱.۵ درصد مجاز است، از متوسط هشتاد و پنج خرید شارژ ایرانسل صدم درصدی قطع ناخواسته مکالمات مشترکین ایرانسل خبر داد.
گزارش کامل نشست خبری پنجمین سالروز راه اندازی شبکه تلفن همراه ایرانسل
او افزود: از هفتاد و پنج صدم درصد قطعی مکالمات کمتر از ۳ ثانیه، ۴۲ صدم درصد به دلیل خارج شدن از حوزه پوشش و ۹صدم درصد به دلیل اختلالات و دلایل فنی داخل شبکه قطع خرید شارژ ایرانسل می‌شود که صادرکننده پروانه تا ۱.۵ درصد آن را مجاز دانسته است.
به گفته وی، در شبکه‌های تلفن همراه اول و خرید شارژ ایرانسل ثابت، ایرانسل تقریبا در تمام مراکز استان‌ها، سوئیچ اصلی دارد که این امر انطباق بین دو شبکه را با سرمایه‌گذاری ایرانسل مهیا کرده است.
مدیرعامل ایرانسل خرید شارژ ایرانسل بین شهرهای بزرگ کشور، بعد از تهران بیشترین قطع تماس را متعلق به اصفهان اعلام کرد و گفت:
وی به رشد سالانه ترکیبی ۶۸ درصدی در بخش پوشش شهری و رشد سالانه ترکیبی ۷۷ درصدی در پوشش جاده‌ها اشاره کرد و گفت: ایرانسل۸۰ درصد جمعیت کشو را با رشد خرید شارژ ایرانسل سالانه ترکیبی ۱۶ درصد تحت پوشش قرار داده و با راه‌اندازی بیش از ۱۵ هزار سایت BTS در کشور، این شرکت موفق شد بیش از ۹۰ هزار TRX را در شبکه خود فعال کند.
شب گذشته و خرید شارژ ایرانسل در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره ملی مدیران و تولیدکنندگان جوان و سومین دوره معرفی چهره های ماندگار صنعت و معدن ایران، یکی از مدیران ایرانسل به عنوان مدیر جوان برگزیده این جشنواره معرفی و با اهدای لوح و تندیس یادبود توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تقدیر شد.
تقدیر از یکی از مدیران ایرانسل در پنجمین جشنواره ملی مدیران و تولیدکنندگان جوان

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 66
  • بازدید کلی : 455