loading...
خرید کارت شارژ ایرانسل با کارت بانک پارسیان
sharj بازدید : 11 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

سهولت استفاده از سرویس پستچی بدون نیاز به نصب نرم افزار خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی خاص
تعریف لیست مجاز و خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی غیرمجاز
برای فعال سازی صندوق پست الکترونیک، نخست یک پیامک بدون متن به خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی ١٣٠ ارسال نمایید تا رمز e-Care را دریافت نمایید و سپس به یکی از سه روش زیر عمل کنید.
امکان ارسال پاسخ به نامه الکترونیک یا ارسال خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی نامه الکترونیک جدید از طریق MMS یا SMS
امکان دریافت خودکار نامه های الکترونیکی جدید به صورت آنلاین خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی بر روی گوشی به شکل SMS و MMS
مزایای سرویس پستچی ایرانسل : خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی
شما می توانید با مراجعه به سایت www.irancell.ir و پیگیری لینک «خدمات پست الکترونیک ایرانسل» وارد پورتال خدمات صندوق پستی الکترونیک ایرانسل شده، با استفاده از شناسه کاربری و رمز e-Care یا Vitrin خود وارد صفحۀ بعد شوید وسرویس خود را از طریق پورتال تنظیمات (Self care) فعال نموده خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی و کلیه تنظیمات دیگر دلخواه مانند فعال سازی، غیر فعال سازی، تمدید و خرید فضا را نیز انجام دهید. دقت کنید که شناسه کاربری شما همان شمارۀ خط ایرانسل شماست (مثال:٩٨٩٣۵١٢٣۴۵۶٧).
شما می توانید عملیات بر روی حساب «صندوق پستی الکترونیک» خود را از طریق خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی کدهای دستوری نیز انجام دهید. به این منظور طبق جدول زیر، کد دستوری عملیات مورد نظر خود را از خط ایرانسل شماره گیری کنید. در این حالت، نتیجه درخواست شما بلافاصله در یک پیامک برای شما ارسال خواهد شد.
قابلیت تنظیم برای نشانی های پست الکترونیک مختلف (که از پروتکل POP یا خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی IMAP استفاده می نمایند مانند Gmail)
قابلیت تنظیم برای چندین نشانی خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی پست الکترونیک به صورت همزمان
روش های فعال خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی سازی «صندوق پستی الکترونیک »:
١.شبکه اینترنت: خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی
انجام عملیات بر روی حساب «صندوق پستی الکترونیک» از طریق پیامک نیز امکان پذیر است. به این منظور طبق جدول زیر، متن مربوط به عملیات مورد خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی نظر خود را به شماره ٨۶٠٠ ارسال نمایید. در این حالت، نتیجه درخواست شما بلافاصله در یک پیامک برای شما ارسال خواهد شد.
مشترک می تواند فضای بیشتری به صندوق پستی الکترونیک خود اختصاص دهد، به این منظور باید یکی از بسته های صندوق پستی الکترونیک را با توجه به فضای مورد نیاز خود خریداری نماید. فضای در اختیار و مدت اعتبار آن ها به شرح زیر است: خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی
« پستچی» به شما امکان می دهد تا همه نشانی های پست الکترونیک خود (حداکثر ۵ نشانی) را به شمارۀ همراه ایرانسل خود متصل کرده و به محض دریافت نامۀ الکترونیکی در هر کدام از این نـشانی ها، آن را روی تلفن هـمراه خود به شـکل پیامک (SMS) یا پیام چند رسانه ای (MMS)دریافت کنید. شما می توانید نحوه دسترسی به این سرویس را بسته به نوع تقاضای خود و یا نوع خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی گوشی مورد استفاده تعیین کنید. با ورود به پورتال «پستچی»، شما می توانید از بین گزینه های «پیامک» و «پیام چند رسانه ای» یکی را برای دریافت نامه های الکترونیک خود انتخاب کنید. به این ترتیب شما می توانید در صورتی که گوشی شما امکان دریافت و یا ارسال پیام چند رسانه ای را دارد، گزینۀ MMS را برای دریافت نامه الکترونیک بر روی گوشی خود انتخاب کنید تا در صورت وجود فایل های ضمیمه، آنها را نیز از طریق گوشی مشاهده کنید. با انتخاب گزینۀ SMS، شما قادر خواهید بود حتی بر روی قدیمی ترین گوشی ها نامه های الکترونیک خود را از طریق پستچی دریافت نمایید. البته با این روش تنها قادر به مشاهدۀ فرستنده، موضوع و بخش اولیۀ متن نامۀ الکترونیک دریافتی خواهید بود. دقت داشته باشید که برای دریافت نامۀ الکترونیکی به صورت MMS بایستی تنظیمات آن بر روی گوشی شما فعال شده باشد، اما برای ارسال نامۀ الکترونیکی به شکل MMS، علاوه بر تنظیمات MMS باید فرم درخواست و فعال سازی آن را نیزقبلاً تکمیل کرده باشید تا MMS شما فعال شده باشد. حداکثر حجم فایل های ضمیمۀ دریافتی و ارسالی شما نیز ٣٠٠ کیلو بایت معادل یک MMS باید باشد.
پیش از این اشاره کردیم خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی که برای ثبت نام سرویس پستچی ابتدا باید در سرویس رایگان صندوق پستی الکترونیک ثبت نام کرده باشید. بنابراین، شیوه فعال سازی صندوق پستی الکترونیک و سپس شیوه فعال سازی پستچی را توضیح می دهیم.
هزینه در خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی خواست فضای بیشتر:
٣. کدهای خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی دستوری:
«پستچی» ایرانسل چگونه کار خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی می کند؟
سازگاری با انواع گوشی، پشتیبانی کلیه گوشی های خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی قدیمی
تنظیم زمانبندی دلخواه جهت دریافت خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی نامه الکترونیک بر روی گوشی
ثبت نام و فعال سازی: خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی
٢.پیامک: خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 1
  • بازدید سال : 55
  • بازدید کلی : 444