loading...
خرید کارت شارژ ایرانسل با کارت بانک پارسیان
sharj بازدید : 11 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

گفتنی است مراسم قرعه کشی شمش‌های طلای جشنواره زمستان۹۱ ایرانسل ۲۸ فروردین ماه در تبریز برگزار و بعد از خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک تجارت ظهر ۳۰ خردادماه این جوایز طی مراسمی که در ساختمان مرکزی ایرانسل برگزار شد، به برندگان اهدا گردید.
برنده خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک تجارت خوش‌شانس شمش طلای یک کیلوگرمی جشنواره زمستان ۹۱ ایرانسل از شهر اهواز و برندگان خوش‌شانس ۹ شمش طلای ۱۰۰ گرمی نیز از شهرهای تبریز، قشم، ولادیمه ،کیش، آبادان ، آبیک ، نکا ، تربت جام و تویسرکان بودند.
بازی "سرعت بیشتر" هم مسابقه ایرانی برخط دیگری است که برای شرکت در آن تنها کافیست به گاراژ آنلاین خودتان بروید ، درب ماشینتان را باز کنید، استارت بزنید و در این مسابقه شرکت کنید. در این بازی اگر بتوانید از رقبای خود پیشی بگیرید برنده خواهید شد و به موجودی حساب خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک تجارت شما افزوده می شود ، سپس می توانید یک ماشین اسپرت دیگر بخرید و با آن در مسابقات جدید شرکت کنید.
ایرانسل طبق روال سالهای گذشته از عرضه محصولات و خدمات ارزش افزوده ویژه ماه مبارک رمضان در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم خبر خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک تجارت داد.
پیشنهاد ویژه ایرانسل خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک تجارت به طرفداران بازی‌های آنلاین: با وایمکس ایرانسل رایگان بازی کنید!
ششمین اجلاس مدیران و روسای شرکت‌های بزرگ تولیدی و خدماتی نمونه کشور، شامگاه پنجم تیرماه با حضور جمشید پژویان – رییس شورای رقابت و هادی غنیمی فرد – رییس شبکه سراسری خانه‌های صنعت و معدن کشور و بیش از یک هزار و ۴۰۰ نفر از روسا و مدیران شرکت‌های بزرگ تولیدی و خدماتی نمونه سراسر کشور در سالن همایش‌های خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک تجارت بین المللی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
ایرانسل از امکان خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک تجارت استفاده رایگان از سه بازی آنلاین ایرانی توسط مشترکین وایمکس خود خبر داد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل؛ مشترکین وایمکس ایرانسل که علاقه‌مند به بازی‌های آنلاین هستند، می‌توانند با عضویت در سایت‌های www.gorz.ir ، www.speedup.ir و www.asmandez.ir، بدون احتساب در حجم ترافیک اینترنتشان، به صورت آنلاین و رایگان از خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک تجارت این بازی‌های رایانه‌ای مهیج ایرانی بهره‌مند شوند.
درجشنواره زمستان۹۱ ایرانسل، کلیه مشترکین جدید ایرانسل که درهر یک از ماه های برگزاری این جشنواره، سیم کارت خود را حداقل به مبلغ۱۰۰ هزار ریال خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک تجارت شارژ کرده باشند در قرعه کشی ۹ شمش طلای ۱۰۰ گرمی شامل هر ماه ۳ شمش طلا، و تمامی مشترکین ایرانسل که در طول این جشنواره به صورت ماهانه حداقل ۱۰۰ هزار ریال سیم کارت خود را شارژ کرده باشند در قرعه کشی یک شمش طلای یک کیلوگرمی شرکت داده ‌شدند.
گفتنی است، پیش از این نیز سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور، با ارزیابی بر اساس هفت معیار مدیریت و رهبری، خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک تجارت منابع انسانی، نتایج کلیدی عملکرد، فرایندهای سازمانی، نتایج مشتری، نتایج جامعه و منابع و مشارکت، عنوان برترین اپراتور تلفن همراه کشور را به ایرانسل اعطا کرده بود.حضور ایرانسل در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، گواهینامه بین‌المللی ارزش برند، نشان بین المللی اعتماد مشتریان در حوزه ارتباطات (TBA) و نشان برند محبوب مشتریان (PCB) بر اساس ارزیابی‌ها و نظرسنجی‌های چندین ماهه دبیرخانه ششمین اجلاس مدیران و روسای شرکت‌های بزرگ تولیدی و خدماتی نمونه کشور به خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک تجارت ایرانسل اهدا شد.
مراسم اهدای جوایز برندگان جشنواره زمستان ۹۱ ایرانسل، شامل ۱۰ شمش طلا، ۳۰ خرداد ماه در سالن آمفی تئاتر ساختمان مرکزی ایرانسل خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک تجارت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل؛ در این مراسم که با حضور نمایندگان رسانه‌های جمعی و خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک تجارت هیئت نظارت بر قرعه کشی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، جوایز جشنواره زمستان ۹۱ ایرانسل، شامل یک شمش طلای یک کیلوگرمی و ۹ شمش طلای۱۰۰ گرمی به برندگان اهدا گردید.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل؛ ارائه محصولات و خدمات ارزش افزوده نوای پیشواز و خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک تجارت ویترین ویژه ماه مبارک رمضان با محتوای قرآنی و مذهبی همراه با تخفیف، ارائه سرویس اطلاعات شهری برای معرفی مساجد، ارسال پیامک به منظور اطلاع رسانی در خصوص برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به کلیه مشترکین استانهای تهران، البرز و قم و اطلاع رسانی در خصوص برگزاری این رویداد از طریق وب سایت رسمی ایرانسل از جمله برنامه های اپراتور دوم در این دوره از نمایشگاه بشمار می رود.
در ششمین اجلاس مدیران و روسای شرکت‌های بزرگ تولیدی و خدماتی نمونه سراسر کشور – آیتک –، ایرانسل موفق به کسب گواهینامه بین‌المللی ارزش برند، ایزو ۱۰۶۶۸، نشان برند محبوب مشتریان و نشان بین‌المللی اعتماد خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک تجارت مشتریان در حوزه ارتباطات گردید.
بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از ۱۴ تیرماه خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک تجارت لغایت ۱۲ مردادماه و از ساعت ۱۷ الی ۲۴ در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار و غرفه ایرانسل در محل ورودی شبستان مصلی پذیرای بازدیدکنندگان است.
ایرانسل خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک تجارت ایزوی «ارزش برند» و «نشان بین‌المللی اعتماد مشتریان» را دریافت کرد
محصولات و خدمات ارزش افزوده ایرانسل که در این دوره از نمایشگاه در اختیار علاقه مندان قرارخواهد گرفت شامل آهنگ پیشواز، محصولات متنی، زنگ گوشی، تم گوشی، تصاویر پس‌زمینه و نرم افزارهای ویژه تلفن همراه هستند که علاوه بر عرضه در پرتال ویترین ایرانسل، از طریق غرفه ایرانسل در بیست خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک تجارت و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم نیز در اختیار مشترکین قرار می گیرد.
به سه نفر برتر بازی‌های گرز خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک تجارت و آسمان دژ ۲ براساس رتبه‌بندی و قوانین بازی، یک مودم همراه و یک سال اشتراک رایگان وایمکس از سوی ایرانسل اهدا خواهد شد.شمش های طلای ایرانسل به برندگان اهدا شد
براساس این گزارش، بازی"گرز" یک بازی استراتژیک و کاملا ایرانی است، بازی "آسمان دژ ۲" هم یک بازی آنلاین ایرانی با مبنایی استراتژیک و فضایی است که در سال ۲۸۰۸ اتفاق می خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک تجارت افتد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 78
  • بازدید کلی : 467