loading...
خرید کارت شارژ ایرانسل با کارت بانک پارسیان
sharj بازدید : 8 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

بر اساس اعلام ایرانسل، این شرکت یک مودم جیبی که قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وایمکس بدون نیاز به برق شهری را برای کاربران فراهم می کند به بازار عرضه خواهد کرد.
به اعتقاد کارشناسان، این سرویس می تواند خلاء موجود در امکان دسترسی به اینترنت پر سرعت بی سیم در محیط های عمومی را برطرف کرده و گام جدیدی در توسعه شاخص های ارتباطی کشور بردارد.
با استفاده از خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک پاسارگاد این سرویس، انواع کالاهای فیزیکی و دیجیتال با امکان ارائه پیشنهاد بسته به مشخصات، موقعیت مکانی و علایق کاربر ممکن می شود.
یکی دیگر از محصولاتی که ایرانسل در آستانه نمایشگاه ایران تله کام ۲۰۱۱ از آن رونمایی کرد، کیف پول همراه یا Mobile Wallet بود که می خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک پاسارگاد توان آن را حساب و کارت متناظر با شماره تلفن همراه در بانک با امکانات کیف پول دانست.
سرویس ارسال شارژ
بر اساس اعلام شرکت ایرانسل، این سرویس به دو صورت اتصال از طریق خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک پاسارگاد حساب کاربری وایمکس و یا اتصال از طریق حساب شخصی که به شناسه و رمز عبور وایمکس نیاز دارد، امکان اتصال به اینترنت را بدون نیاز به خرید مودم وایمکس برای کاربران فراهم می کند.
چتر وایمکس ایرانسل خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک پاسارگاد
سرویس ویترین کالا امکان خریدی به آسانی ارسال یک خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک پاسارگاد پیامک را با تامین امنیت خرید از طریق سیستم پرداخت امن و اطمینان از تحویل کالا ممکن می سازد.
استقبال گسترده مشترکین تلفن همراه از پورتال ویترین ایرانسل، این شرکت را بر آن داشته تا در راستای ارایه «خدمات بانکداری همراه» و با همکاری شبکه بانکی کشور، در آستانه نمایشگاه ایران تله کام ۲۰۱۱، از توسعه و گسترش این سرویس خبر دهد.
چتر وایمکس ایرانسل قرار است در محیط هایی چون رستوران ها و کافی شاپ ها، مراکز آموزشی و دانشگاهی، و حتی ادارات و بیمارستان ها، امکان اتصال به اینترنت پرسرعت را برای کاربران فراهم کند.
ویترین کالا خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک پاسارگاد
این سرویس ایرانسل، در ادامه خدمات بانکی نظیر USSD، خرید امن با امپاد (مشابه سرویس جهانی PayPal) و با همکاری شبکه بانکی کشور، به کاربران امکان می دهد با انتقال وجه از دستگاه های ATM و کارت های عضو شتاب به شماره تلفن همراه خود، از فروشگاه ها خرید کرده و یا بلیط وسایل حمل و نقل عمومی یا سینما را تنها از طریق شماره گیری یک کد دستوری تهیه کنند. خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک پاسارگاد
مودم بی سیم جیبی
سرویس اطلاعات شهری، یکی دیگر از سرویس های جدید ایرانسل است که به شهروندان امکان می دهد تا نزدیکترین شرکت، فروشگاه یا موسسه ارائه دهنده خدمات و محصولات خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک پاسارگاد مورد نظرشان را جستجو کرده و اطلاعات مربوط به آنها را دریافت نمایند و یا با انتخاب یک نقطه بر روی نقشه، اطلاعات مربوط به شرکت ها و موسسات نزدیک به آن نقطه منتخب را کسب کنند.
تسهیل خدمات بانکی بدون نیاز به مراجعه حضوری، استفاده از فناوری کد دستوری خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک پاسارگاد برای ثبت نام با سهولت بیشتر و امنیت بالا و کاهش ریسک برای خرید های اینترنتی از جمله دیگر مزایای این سرویس اعلام شده است.
جستجوی نقاط مورد علاقه از طریق کد دستوری، جستجوی اطلاعات ضروری از قیل مراکز درمانی، قابلیت جستجوی پیشرفته اطلاعات، دریافت نتایج جستجو شامل آدرس و یا نقشه محل و اطلاعات مورد نیاز از طریق پیامک و پیام چند رسانه ای و امکان افزودن نقاط مورد علاقه از دیگر امکانات این سرویس جدید ایرانسل است.
با این سرویس جدید که به گفته ایرانسل با هدف افزایش انعطاف پذیری روش های پرداخت و شارژ ارائه شده، مشترکین سیم کارت و یا کاربران وایمکس ایرانسل می توانند سیم کارت و یا حساب کاربری وایمکس خود و یا کاربران دیگر را تنها با شماره گیری یک کد دستوری شارژ کنند.
این مودم با قدرت گیرندگی بالا، قابلیت استفاده همزمان چندین کاربر با استفاده از Wi-Fi، سهولت در حمل و نقل، قابلیت شارژ از طریق رابط USB و قدرت بالا در دریافت و ارسال اطلاعات خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک پاسارگاد در این مراسم رونمایی شد.
سرویس اطلاعات شهری
در میان محصولات مرتبط با وایمکس ایرانسل، رونمایی از محصولی به نام خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک پاسارگاد «چتر وایمکس ایرانسل» خود نمایی می کرد.
کیف خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک پاسارگاد پول همراه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 3
  • بازدید سال : 57
  • بازدید کلی : 446