loading...
خرید کارت شارژ ایرانسل با کارت بانک پارسیان
sharj بازدید : 8 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

دزفولی اضافه کرد: با وجود اینکه موضوع راه‌اندازی شرکت حل شده و قرار است سایت‌‌ها خرید شارژایرانسل واگذار شود، اما در دو سه هفته اخیر هم تاخیرات مکرری در صدور مجوز ایجاد سایت‌ها در تهران وجود داشته است.
دزفولی همچنین به میانگین درآمد ماهانه ۱۱ دلار از هر مشترک اشاره کرد و گفت: ایران با پنج سنت به ازی هر دقیقه یکی از کشورهای با پائین‌ترین تعرفه در دنیا محسوب می شود و با ۱۲۰ دقیقه مکالمه به ازی هر مشترک در هر ماه، خرید شارژایرانسل نرخی کمتر از متوسط میزان مکالمه به ازای هر مشترک در ماه برخوردار است و علیرغم رشد شبکه ارتباطات سیار در کشور در یکی دو سال اخیر یکی از پائین‌ترین ضریب نفوذهای تلفن همراه را در دنیا داریم.
دزفولی با اشاره به خرید شارژایرانسل بخش خدمات مشترکین و مرکز تماس ایرانسل که به منظور پاسخ گویی و رسیدگی به نیازها و سوالات مشترکین به صورت شبانه‌روزی و هفت روز هفته فعالیت می‌کند گفت:
شاخص‌های عملکرد ایرانسل در رابطه با مرکز تماس در سه ماه اخیر به این صورت است که متوسط CHT (نگهداشت تماس و پاسخگویی به خرید شارژایرانسل مشترک) ۱۶۴ ثانیه و متوسط زمان پاسخگویی به مشتری ۱۰۲ ثانیه بوده است و همچنین درصد تماس‌هایی که در ظرف ۳۰ ثانیه به آنان پاسخ داده می‌شود، ۳۰ درصد است.
از برنامه جلوییم خرید شارژایرانسل
مدیرعامل ایرانسل به ۴۹ درصد پوشش جمعیتی وعده داده شده اشاره کرد که ۴۴ درصد آن تکمیل شده و پنج درصد نیز آماده بهره‌برداری است که به دلیل توقف خرید شارژایرانسل ۱۲۲ سایت در تهران از سوی شهرداری و برخی مشکلات با شهرداری تهران، عامل اصلی کاهش پوشش جمعیتی در تهران شده است.
وی با اشاره به اینکه تاکنون شبکه ایرانسل از طریق نصب خرید شارژایرانسل سایت‌ها بر روی ملک‌های خصوصی توسعه یافته است، تصریح کرد:
وی همچنین درباره ابهامی مبنی بر فروش سهام MTN در پروژه ایرانسل اظهار داشت: فروش سهام خرید شارژایرانسل این شرکت در این پروژه ایرانی مطرح نیست.
به تازگی شهرداری در نصب سایت‌ها در ملک‌های خصوصی نیز ممانعت به عمل آورده و برای استفاده از سایتی به صورت مشترک با اپراتور دیگر، باید رضایت اپراتور قبلی را کسب کنیم و یا اینکه عوارض آن پرداخته شود که همه اینها مشروط به خرید شارژایرانسل این است که آن سایت‌ها در طراحی ایرانسل مورد استفاده قرار بگیرد.
دزفولی با اشاره به اینکه MTN در حال افزیش میزان سرمایه‌گذاری‌های خود است و قصد ندارد تا بخشی از خرید شارژایرانسل سهام خود را واگذار کند.
۱۲۲ سایت متوقف شده در خرید شارژایرانسل تهران
مدیرعامل ایرانسل در پاسخ به سوالی مبنی بر چگونگی روند شکل گیری خرید شارژایرانسل شرکت سایت شیرینگ گفت: با انجام توافقات کلی و تشکیل شرکت مشترکی با حضور شرکت ارتباطات سیار، ایرانسل و شهرداری، مقدمات تاسیس آن فراهم شده، شرکت‌ها نماینده‌های خود را معرفی کرده اند، اساسنامه آن نهایی شده و سرمایه شرکت مشخص شده است.
از ۱۵۸۰ کیلومتر خرید شارژایرانسل پوشش جاده‌ای به ۱۹۰۰ کیلومتر یعنی ۲۰ درصد بیشتر از برنامه دست یافته ا‌یم.
سهم ایرانسل، ۱۱ دلار از هر خرید شارژایرانسل مشترک
خدمات مشترکین شبانه‌روزی ایرانسل خرید شارژایرانسل
سایت‌هی مورد نیاز ایرانسل به عنوان اپراتوری که تازه‌کار است و برای توسعه خود نیاز به خرید شارژایرانسل این سایت‌ها دارد، متوقف نماند و مشروط به تشکیل این شرکت نشود اما متاسفانه مشروط شد و تعداد ۱۲۲ سایت در تهران متوقف شده و به میزان پنج درصد از تکمیل پوشش تهران عقب هستیم.
دزفولی به ارایه مقایسه‌ی عملکرد خرید شارژایرانسل ایرانسل پرداخت و گفت: مطابق آنچه که وعده داده بودیم، می‌بایست در یک سال اول فعالیت خود از ۳/۲ میلیون مشترک برخوردار می‌شدیم که اکنون این رقم به ۱/۵ میلیون مشترک افزیش یافته و
وی ادامه داد: خرید شارژایرانسل اما پیش از این با توافقاتی که با معاون اداری و مالی شهرداری صورت گرفته بود، مقرر شده بود همزمان با طی مراحل تاسیس شرکت،
به گفته وی، یک میلیون و ۲۲۰ هزار تماس‌های دریافتی در طول یک ماه بوده و ۱۱ میلیون و ۴۸۰ هزار تماس میزان کل تماس‌های دریافتی مرکز تماس ایرانسل تاکنون خرید شارژایرانسل بوده است.
تکذیب یک خرید شارژایرانسل شایعه
وی افزود: از ۲۴۸ شهر وعده داده شده، ۲۳۰ شهر تحت پوشش خرید شارژایرانسل قرار گرفته و ۱۵ شهر نیز آماده بهره‌برداری است که یا تحت آزمایش است یا در انتظار لینک‌های انتقال از سوی شرکت ارتباطات زیرساخت است.

sharj بازدید : 9 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

بر اساس اعلام ایرانسل، این شرکت یک مودم جیبی که قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وایمکس بدون نیاز به برق شهری را برای کاربران فراهم می کند به بازار عرضه خواهد کرد.
به اعتقاد کارشناسان، این سرویس می تواند خلاء موجود در امکان دسترسی به اینترنت پر سرعت بی سیم در محیط های عمومی را برطرف کرده و گام جدیدی در توسعه شاخص های ارتباطی کشور بردارد.
با استفاده از خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک پاسارگاد این سرویس، انواع کالاهای فیزیکی و دیجیتال با امکان ارائه پیشنهاد بسته به مشخصات، موقعیت مکانی و علایق کاربر ممکن می شود.
یکی دیگر از محصولاتی که ایرانسل در آستانه نمایشگاه ایران تله کام ۲۰۱۱ از آن رونمایی کرد، کیف پول همراه یا Mobile Wallet بود که می خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک پاسارگاد توان آن را حساب و کارت متناظر با شماره تلفن همراه در بانک با امکانات کیف پول دانست.
سرویس ارسال شارژ
بر اساس اعلام شرکت ایرانسل، این سرویس به دو صورت اتصال از طریق خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک پاسارگاد حساب کاربری وایمکس و یا اتصال از طریق حساب شخصی که به شناسه و رمز عبور وایمکس نیاز دارد، امکان اتصال به اینترنت را بدون نیاز به خرید مودم وایمکس برای کاربران فراهم می کند.
چتر وایمکس ایرانسل خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک پاسارگاد
سرویس ویترین کالا امکان خریدی به آسانی ارسال یک خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک پاسارگاد پیامک را با تامین امنیت خرید از طریق سیستم پرداخت امن و اطمینان از تحویل کالا ممکن می سازد.
استقبال گسترده مشترکین تلفن همراه از پورتال ویترین ایرانسل، این شرکت را بر آن داشته تا در راستای ارایه «خدمات بانکداری همراه» و با همکاری شبکه بانکی کشور، در آستانه نمایشگاه ایران تله کام ۲۰۱۱، از توسعه و گسترش این سرویس خبر دهد.
چتر وایمکس ایرانسل قرار است در محیط هایی چون رستوران ها و کافی شاپ ها، مراکز آموزشی و دانشگاهی، و حتی ادارات و بیمارستان ها، امکان اتصال به اینترنت پرسرعت را برای کاربران فراهم کند.
ویترین کالا خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک پاسارگاد
این سرویس ایرانسل، در ادامه خدمات بانکی نظیر USSD، خرید امن با امپاد (مشابه سرویس جهانی PayPal) و با همکاری شبکه بانکی کشور، به کاربران امکان می دهد با انتقال وجه از دستگاه های ATM و کارت های عضو شتاب به شماره تلفن همراه خود، از فروشگاه ها خرید کرده و یا بلیط وسایل حمل و نقل عمومی یا سینما را تنها از طریق شماره گیری یک کد دستوری تهیه کنند. خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک پاسارگاد
مودم بی سیم جیبی
سرویس اطلاعات شهری، یکی دیگر از سرویس های جدید ایرانسل است که به شهروندان امکان می دهد تا نزدیکترین شرکت، فروشگاه یا موسسه ارائه دهنده خدمات و محصولات خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک پاسارگاد مورد نظرشان را جستجو کرده و اطلاعات مربوط به آنها را دریافت نمایند و یا با انتخاب یک نقطه بر روی نقشه، اطلاعات مربوط به شرکت ها و موسسات نزدیک به آن نقطه منتخب را کسب کنند.
تسهیل خدمات بانکی بدون نیاز به مراجعه حضوری، استفاده از فناوری کد دستوری خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک پاسارگاد برای ثبت نام با سهولت بیشتر و امنیت بالا و کاهش ریسک برای خرید های اینترنتی از جمله دیگر مزایای این سرویس اعلام شده است.
جستجوی نقاط مورد علاقه از طریق کد دستوری، جستجوی اطلاعات ضروری از قیل مراکز درمانی، قابلیت جستجوی پیشرفته اطلاعات، دریافت نتایج جستجو شامل آدرس و یا نقشه محل و اطلاعات مورد نیاز از طریق پیامک و پیام چند رسانه ای و امکان افزودن نقاط مورد علاقه از دیگر امکانات این سرویس جدید ایرانسل است.
با این سرویس جدید که به گفته ایرانسل با هدف افزایش انعطاف پذیری روش های پرداخت و شارژ ارائه شده، مشترکین سیم کارت و یا کاربران وایمکس ایرانسل می توانند سیم کارت و یا حساب کاربری وایمکس خود و یا کاربران دیگر را تنها با شماره گیری یک کد دستوری شارژ کنند.
این مودم با قدرت گیرندگی بالا، قابلیت استفاده همزمان چندین کاربر با استفاده از Wi-Fi، سهولت در حمل و نقل، قابلیت شارژ از طریق رابط USB و قدرت بالا در دریافت و ارسال اطلاعات خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک پاسارگاد در این مراسم رونمایی شد.
سرویس اطلاعات شهری
در میان محصولات مرتبط با وایمکس ایرانسل، رونمایی از محصولی به نام خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک پاسارگاد «چتر وایمکس ایرانسل» خود نمایی می کرد.
کیف خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک پاسارگاد پول همراه

sharj بازدید : 16 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در این جشنواره که با مشارکت مجلس شورای اسلامی، وزارت امور اقتصاد و دارایی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، خانه صنعت خرید شارژ ایرانسل و معدن جوانان ایران، سازمان ملی جوانان، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شده بود، خانم پریشاد سعادتی، مدیر ارشد بخش انفورماتیک شرکت ایرانسل به عنوان مدیر جوان برگزیده این جشنواره معرفی و با اهدای لوح و تندیس یادبود توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و الساندرو آمادیو رئیس آژانس UNIDO در ایران از وی تقدیر شد.
دزفولی، گسترش شبکه وایمکس ایرانسل از ۷ شهر به ۲۵ شهر، حمایت از لیگ برتر خلیج فارس-جام ایرانسل، راه‌اندازی سامانه پرداخت‌های کمک مردمی به کمیته امداد، هلال احمر و سازمان بهزیستی، راه‌اندازی و توسعه سرویس خرید شارژ ایرانسل روزنامه همراه ، فعال کردن سرویس بانکداری همراه با استفاده از شبکه شتاب برای نخستین بار در کشور را از دستاوردهای ایرانسل عنوان کرد.
در اصفهان و کرج کمتر از خرید شارژ ایرانسل یک درصد و در ساری نیز به کمتر از شش دهم درصد رسیده است.
در همایش ملی بزرگان کارآفرین کشور، از شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل به عنوان کارآفرین برتر تقدیر شد.
گستره پوشش ایرانسل خرید شارژ ایرانسل
درحالی که تا پایان سال ششم قراردادی ایرانسل یعنی ۱۹ تیر ماه سال ۱۳۹۱ باید ۹ هزارو ۸۹ کیلومتر از جاده‌ای کشور تحت پوشش شبکه ایرانسل قرار می‌گرفت اما اکنون این عدد به ۲۰ هزار و ۱۰۰ کیلومتر افزایش یافته است. همچنین تعهد پوشش جمعیتی ایرانسل در پایان سال ششم ۷۲.۵۶ درصد بوده که اکنون به ۸۰ درصد رسیده است و حاکی از رشد ۱۱۰ درصدی نسبت به تعهدات مندرج در پروانه ایرانسل است.
ایرانسل با کارآفرینی مستقیم برای ۲ خرید شارژ ایرانسل هزار نیروی متخصص و جوان ایرانی و آموزش تخصصی و مداوم آنان به همراه اشتغال زایی غیرمستقیم و آموزش ۳۰ هزار نیرو و به کارگیری بیش از ۳۰۰ شرکت داخلی، مجموعه‌ای پیشرو در حوزه کارآفرینی کشور به حساب می‌آید
البته تعداد سایت‌ها در اصفهان افزایش بیشتری یافته‌اند و چون اصفهان یک شهر تاریخی است، راه‌اندازی سایت‌های BTS در آن شهر با محدودیت هایی مواجه است و امیدواریم تا پایان سال جاری با نصب بیش از ۳۰ آنتن جدید در شهر اصفهان، این مشکلات کاهش یابند.
وی با اشاره به مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات درخصوص عدم محاسبه هزینه مکالمات کمتر از ۳ ثانیه که به دلیل اشکال در شبکه تلفن همراه اپراتورها قطع می‌شوند، گفت: در شبکه ایرانسل ۹۹ و بیست و پنج صدم درصد از کل تماس‌های زیر ۳ ثانیه بنابر اراده تماس گیرنده یا مخاطب تماس قطع می‌شود.
گزارش نشست خبری پنجمین سالروز راه اندازی شبکه ایرانسل
مدیرعامل ایرانسل به مقایسه تعهدات مندرج در پروانه این اپراتور با عملکرد واقعی آن پرداخت و افزود:
دزفولی از پوشش ۱۸۷۴ شهر و دهستان کشور، ۲۲ هزار روستا و بیش از ۲۰ هزار کیلومتر از جاده‌های اصلی و فرعی کشور توسط شبکه تلفن همراه ایرانسل خبر داد.
وی اظهار خرید شارژ ایرانسل داشت: در توسعه فیزیکی شبکه علاوه بر ۱۰ مرکز سوئیچ اصلی، راه‌اندازی ۴۹ مرکز سوئیچ فرعی نیز در دستور کار قرار گرفت که علاوه بر تسهیل تبادل ترافیک، انطباق شبکه ایرانسل با شبکه تلفن ثابت نیز هموارتر می‌کند.
تقدیر از ایرانسل در همایش ملی بزرگان خرید شارژ ایرانسل کارآفرین کشور
مهندس علیرضا قلمبر دزفولی روز شنبه و در نشست خبری ویژه پنجمین سالروز راه‌اندازی شبکه تلفن همراه ایرانسل گفت: این نرخ در شهرهای بزرگ کشور مانند تهران به دلیل محدودیت‌هایی که برای ایجاد سایت‌ها وجود دارد، یک و چهار دهم درصد، در شیراز هفت دهم درصد، در مشهد هفتاد و پنج صدم درصد، خرید شارژ ایرانسل
خانه صنعت و معدن جوانان، با مجوز کارگروه ساماندهی همایش های معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، برای چهارمین سال متوالی اقدام به برگزاری جشنواره مدیران و تولیدکنندگان جوان نموده است که با استقبال مدیران جوان کشور در بخش صنعت و معدن روبرو شده است.
ایرانسل، کارآفرین برتر همایش ملی خرید شارژ ایرانسل بزرگان کارآفرین کشور
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، شب گذشته و در این همایش که با حضور دکتر جمشید پژویان، رئیس شورای رقابت؛ دکتر احمد مهدوی، نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی؛ اسدالله عسگراولادی، رئیس کمیسیون صادرات اتاق بازرگانی ایران؛ دکتر علی‌اصغر جهانگیری، پدر کارآفرینی ایران و جمعی از کارآفرینان کشور در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صدا و سیما برگزار شد، با اهدای تندیس ویژه همایش ملی بزرگان کارآفرین کشور به ایرانسل، از عملکرد این شرکت در حوزه کارآفرینی تقدیر به عمل آمد.
با گذشت تنها چهار سال از راه‎اندازی پروژه ملی ایرانسل، این شرکت توانسته حدود ۸۰ درصد از جمعیت کشور را تحت پوشش خدمات پیشرفته و نوین خود خرید شارژ ایرانسل قرار دهد.
مدیرعامل شبکه تلفن همراه ایرانسل با اشاره به اینکه طبق پروانه این اپراتور قطع ناخواسته مکالمات مشترکان ایرانسل در پایان سال ششم قراردادی تا ۱.۵ درصد مجاز است، از متوسط هشتاد و پنج خرید شارژ ایرانسل صدم درصدی قطع ناخواسته مکالمات مشترکین ایرانسل خبر داد.
گزارش کامل نشست خبری پنجمین سالروز راه اندازی شبکه تلفن همراه ایرانسل
او افزود: از هفتاد و پنج صدم درصد قطعی مکالمات کمتر از ۳ ثانیه، ۴۲ صدم درصد به دلیل خارج شدن از حوزه پوشش و ۹صدم درصد به دلیل اختلالات و دلایل فنی داخل شبکه قطع خرید شارژ ایرانسل می‌شود که صادرکننده پروانه تا ۱.۵ درصد آن را مجاز دانسته است.
به گفته وی، در شبکه‌های تلفن همراه اول و خرید شارژ ایرانسل ثابت، ایرانسل تقریبا در تمام مراکز استان‌ها، سوئیچ اصلی دارد که این امر انطباق بین دو شبکه را با سرمایه‌گذاری ایرانسل مهیا کرده است.
مدیرعامل ایرانسل خرید شارژ ایرانسل بین شهرهای بزرگ کشور، بعد از تهران بیشترین قطع تماس را متعلق به اصفهان اعلام کرد و گفت:
وی به رشد سالانه ترکیبی ۶۸ درصدی در بخش پوشش شهری و رشد سالانه ترکیبی ۷۷ درصدی در پوشش جاده‌ها اشاره کرد و گفت: ایرانسل۸۰ درصد جمعیت کشو را با رشد خرید شارژ ایرانسل سالانه ترکیبی ۱۶ درصد تحت پوشش قرار داده و با راه‌اندازی بیش از ۱۵ هزار سایت BTS در کشور، این شرکت موفق شد بیش از ۹۰ هزار TRX را در شبکه خود فعال کند.
شب گذشته و خرید شارژ ایرانسل در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره ملی مدیران و تولیدکنندگان جوان و سومین دوره معرفی چهره های ماندگار صنعت و معدن ایران، یکی از مدیران ایرانسل به عنوان مدیر جوان برگزیده این جشنواره معرفی و با اهدای لوح و تندیس یادبود توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تقدیر شد.
تقدیر از یکی از مدیران ایرانسل در پنجمین جشنواره ملی مدیران و تولیدکنندگان جوان

sharj بازدید : 11 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

گفتنی است مراسم قرعه کشی شمش‌های طلای جشنواره زمستان۹۱ ایرانسل ۲۸ فروردین ماه در تبریز برگزار و بعد از خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک تجارت ظهر ۳۰ خردادماه این جوایز طی مراسمی که در ساختمان مرکزی ایرانسل برگزار شد، به برندگان اهدا گردید.
برنده خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک تجارت خوش‌شانس شمش طلای یک کیلوگرمی جشنواره زمستان ۹۱ ایرانسل از شهر اهواز و برندگان خوش‌شانس ۹ شمش طلای ۱۰۰ گرمی نیز از شهرهای تبریز، قشم، ولادیمه ،کیش، آبادان ، آبیک ، نکا ، تربت جام و تویسرکان بودند.
بازی "سرعت بیشتر" هم مسابقه ایرانی برخط دیگری است که برای شرکت در آن تنها کافیست به گاراژ آنلاین خودتان بروید ، درب ماشینتان را باز کنید، استارت بزنید و در این مسابقه شرکت کنید. در این بازی اگر بتوانید از رقبای خود پیشی بگیرید برنده خواهید شد و به موجودی حساب خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک تجارت شما افزوده می شود ، سپس می توانید یک ماشین اسپرت دیگر بخرید و با آن در مسابقات جدید شرکت کنید.
ایرانسل طبق روال سالهای گذشته از عرضه محصولات و خدمات ارزش افزوده ویژه ماه مبارک رمضان در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم خبر خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک تجارت داد.
پیشنهاد ویژه ایرانسل خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک تجارت به طرفداران بازی‌های آنلاین: با وایمکس ایرانسل رایگان بازی کنید!
ششمین اجلاس مدیران و روسای شرکت‌های بزرگ تولیدی و خدماتی نمونه کشور، شامگاه پنجم تیرماه با حضور جمشید پژویان – رییس شورای رقابت و هادی غنیمی فرد – رییس شبکه سراسری خانه‌های صنعت و معدن کشور و بیش از یک هزار و ۴۰۰ نفر از روسا و مدیران شرکت‌های بزرگ تولیدی و خدماتی نمونه سراسر کشور در سالن همایش‌های خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک تجارت بین المللی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
ایرانسل از امکان خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک تجارت استفاده رایگان از سه بازی آنلاین ایرانی توسط مشترکین وایمکس خود خبر داد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل؛ مشترکین وایمکس ایرانسل که علاقه‌مند به بازی‌های آنلاین هستند، می‌توانند با عضویت در سایت‌های www.gorz.ir ، www.speedup.ir و www.asmandez.ir، بدون احتساب در حجم ترافیک اینترنتشان، به صورت آنلاین و رایگان از خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک تجارت این بازی‌های رایانه‌ای مهیج ایرانی بهره‌مند شوند.
درجشنواره زمستان۹۱ ایرانسل، کلیه مشترکین جدید ایرانسل که درهر یک از ماه های برگزاری این جشنواره، سیم کارت خود را حداقل به مبلغ۱۰۰ هزار ریال خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک تجارت شارژ کرده باشند در قرعه کشی ۹ شمش طلای ۱۰۰ گرمی شامل هر ماه ۳ شمش طلا، و تمامی مشترکین ایرانسل که در طول این جشنواره به صورت ماهانه حداقل ۱۰۰ هزار ریال سیم کارت خود را شارژ کرده باشند در قرعه کشی یک شمش طلای یک کیلوگرمی شرکت داده ‌شدند.
گفتنی است، پیش از این نیز سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور، با ارزیابی بر اساس هفت معیار مدیریت و رهبری، خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک تجارت منابع انسانی، نتایج کلیدی عملکرد، فرایندهای سازمانی، نتایج مشتری، نتایج جامعه و منابع و مشارکت، عنوان برترین اپراتور تلفن همراه کشور را به ایرانسل اعطا کرده بود.حضور ایرانسل در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، گواهینامه بین‌المللی ارزش برند، نشان بین المللی اعتماد مشتریان در حوزه ارتباطات (TBA) و نشان برند محبوب مشتریان (PCB) بر اساس ارزیابی‌ها و نظرسنجی‌های چندین ماهه دبیرخانه ششمین اجلاس مدیران و روسای شرکت‌های بزرگ تولیدی و خدماتی نمونه کشور به خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک تجارت ایرانسل اهدا شد.
مراسم اهدای جوایز برندگان جشنواره زمستان ۹۱ ایرانسل، شامل ۱۰ شمش طلا، ۳۰ خرداد ماه در سالن آمفی تئاتر ساختمان مرکزی ایرانسل خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک تجارت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل؛ در این مراسم که با حضور نمایندگان رسانه‌های جمعی و خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک تجارت هیئت نظارت بر قرعه کشی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، جوایز جشنواره زمستان ۹۱ ایرانسل، شامل یک شمش طلای یک کیلوگرمی و ۹ شمش طلای۱۰۰ گرمی به برندگان اهدا گردید.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل؛ ارائه محصولات و خدمات ارزش افزوده نوای پیشواز و خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک تجارت ویترین ویژه ماه مبارک رمضان با محتوای قرآنی و مذهبی همراه با تخفیف، ارائه سرویس اطلاعات شهری برای معرفی مساجد، ارسال پیامک به منظور اطلاع رسانی در خصوص برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به کلیه مشترکین استانهای تهران، البرز و قم و اطلاع رسانی در خصوص برگزاری این رویداد از طریق وب سایت رسمی ایرانسل از جمله برنامه های اپراتور دوم در این دوره از نمایشگاه بشمار می رود.
در ششمین اجلاس مدیران و روسای شرکت‌های بزرگ تولیدی و خدماتی نمونه سراسر کشور – آیتک –، ایرانسل موفق به کسب گواهینامه بین‌المللی ارزش برند، ایزو ۱۰۶۶۸، نشان برند محبوب مشتریان و نشان بین‌المللی اعتماد خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک تجارت مشتریان در حوزه ارتباطات گردید.
بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از ۱۴ تیرماه خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک تجارت لغایت ۱۲ مردادماه و از ساعت ۱۷ الی ۲۴ در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار و غرفه ایرانسل در محل ورودی شبستان مصلی پذیرای بازدیدکنندگان است.
ایرانسل خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک تجارت ایزوی «ارزش برند» و «نشان بین‌المللی اعتماد مشتریان» را دریافت کرد
محصولات و خدمات ارزش افزوده ایرانسل که در این دوره از نمایشگاه در اختیار علاقه مندان قرارخواهد گرفت شامل آهنگ پیشواز، محصولات متنی، زنگ گوشی، تم گوشی، تصاویر پس‌زمینه و نرم افزارهای ویژه تلفن همراه هستند که علاوه بر عرضه در پرتال ویترین ایرانسل، از طریق غرفه ایرانسل در بیست خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک تجارت و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم نیز در اختیار مشترکین قرار می گیرد.
به سه نفر برتر بازی‌های گرز خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک تجارت و آسمان دژ ۲ براساس رتبه‌بندی و قوانین بازی، یک مودم همراه و یک سال اشتراک رایگان وایمکس از سوی ایرانسل اهدا خواهد شد.شمش های طلای ایرانسل به برندگان اهدا شد
براساس این گزارش، بازی"گرز" یک بازی استراتژیک و کاملا ایرانی است، بازی "آسمان دژ ۲" هم یک بازی آنلاین ایرانی با مبنایی استراتژیک و فضایی است که در سال ۲۸۰۸ اتفاق می خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک تجارت افتد.

sharj بازدید : 12 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

سهولت استفاده از سرویس پستچی بدون نیاز به نصب نرم افزار خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی خاص
تعریف لیست مجاز و خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی غیرمجاز
برای فعال سازی صندوق پست الکترونیک، نخست یک پیامک بدون متن به خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی ١٣٠ ارسال نمایید تا رمز e-Care را دریافت نمایید و سپس به یکی از سه روش زیر عمل کنید.
امکان ارسال پاسخ به نامه الکترونیک یا ارسال خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی نامه الکترونیک جدید از طریق MMS یا SMS
امکان دریافت خودکار نامه های الکترونیکی جدید به صورت آنلاین خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی بر روی گوشی به شکل SMS و MMS
مزایای سرویس پستچی ایرانسل : خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی
شما می توانید با مراجعه به سایت www.irancell.ir و پیگیری لینک «خدمات پست الکترونیک ایرانسل» وارد پورتال خدمات صندوق پستی الکترونیک ایرانسل شده، با استفاده از شناسه کاربری و رمز e-Care یا Vitrin خود وارد صفحۀ بعد شوید وسرویس خود را از طریق پورتال تنظیمات (Self care) فعال نموده خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی و کلیه تنظیمات دیگر دلخواه مانند فعال سازی، غیر فعال سازی، تمدید و خرید فضا را نیز انجام دهید. دقت کنید که شناسه کاربری شما همان شمارۀ خط ایرانسل شماست (مثال:٩٨٩٣۵١٢٣۴۵۶٧).
شما می توانید عملیات بر روی حساب «صندوق پستی الکترونیک» خود را از طریق خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی کدهای دستوری نیز انجام دهید. به این منظور طبق جدول زیر، کد دستوری عملیات مورد نظر خود را از خط ایرانسل شماره گیری کنید. در این حالت، نتیجه درخواست شما بلافاصله در یک پیامک برای شما ارسال خواهد شد.
قابلیت تنظیم برای نشانی های پست الکترونیک مختلف (که از پروتکل POP یا خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی IMAP استفاده می نمایند مانند Gmail)
قابلیت تنظیم برای چندین نشانی خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی پست الکترونیک به صورت همزمان
روش های فعال خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی سازی «صندوق پستی الکترونیک »:
١.شبکه اینترنت: خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی
انجام عملیات بر روی حساب «صندوق پستی الکترونیک» از طریق پیامک نیز امکان پذیر است. به این منظور طبق جدول زیر، متن مربوط به عملیات مورد خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی نظر خود را به شماره ٨۶٠٠ ارسال نمایید. در این حالت، نتیجه درخواست شما بلافاصله در یک پیامک برای شما ارسال خواهد شد.
مشترک می تواند فضای بیشتری به صندوق پستی الکترونیک خود اختصاص دهد، به این منظور باید یکی از بسته های صندوق پستی الکترونیک را با توجه به فضای مورد نیاز خود خریداری نماید. فضای در اختیار و مدت اعتبار آن ها به شرح زیر است: خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی
« پستچی» به شما امکان می دهد تا همه نشانی های پست الکترونیک خود (حداکثر ۵ نشانی) را به شمارۀ همراه ایرانسل خود متصل کرده و به محض دریافت نامۀ الکترونیکی در هر کدام از این نـشانی ها، آن را روی تلفن هـمراه خود به شـکل پیامک (SMS) یا پیام چند رسانه ای (MMS)دریافت کنید. شما می توانید نحوه دسترسی به این سرویس را بسته به نوع تقاضای خود و یا نوع خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی گوشی مورد استفاده تعیین کنید. با ورود به پورتال «پستچی»، شما می توانید از بین گزینه های «پیامک» و «پیام چند رسانه ای» یکی را برای دریافت نامه های الکترونیک خود انتخاب کنید. به این ترتیب شما می توانید در صورتی که گوشی شما امکان دریافت و یا ارسال پیام چند رسانه ای را دارد، گزینۀ MMS را برای دریافت نامه الکترونیک بر روی گوشی خود انتخاب کنید تا در صورت وجود فایل های ضمیمه، آنها را نیز از طریق گوشی مشاهده کنید. با انتخاب گزینۀ SMS، شما قادر خواهید بود حتی بر روی قدیمی ترین گوشی ها نامه های الکترونیک خود را از طریق پستچی دریافت نمایید. البته با این روش تنها قادر به مشاهدۀ فرستنده، موضوع و بخش اولیۀ متن نامۀ الکترونیک دریافتی خواهید بود. دقت داشته باشید که برای دریافت نامۀ الکترونیکی به صورت MMS بایستی تنظیمات آن بر روی گوشی شما فعال شده باشد، اما برای ارسال نامۀ الکترونیکی به شکل MMS، علاوه بر تنظیمات MMS باید فرم درخواست و فعال سازی آن را نیزقبلاً تکمیل کرده باشید تا MMS شما فعال شده باشد. حداکثر حجم فایل های ضمیمۀ دریافتی و ارسالی شما نیز ٣٠٠ کیلو بایت معادل یک MMS باید باشد.
پیش از این اشاره کردیم خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی که برای ثبت نام سرویس پستچی ابتدا باید در سرویس رایگان صندوق پستی الکترونیک ثبت نام کرده باشید. بنابراین، شیوه فعال سازی صندوق پستی الکترونیک و سپس شیوه فعال سازی پستچی را توضیح می دهیم.
هزینه در خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی خواست فضای بیشتر:
٣. کدهای خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی دستوری:
«پستچی» ایرانسل چگونه کار خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی می کند؟
سازگاری با انواع گوشی، پشتیبانی کلیه گوشی های خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی قدیمی
تنظیم زمانبندی دلخواه جهت دریافت خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی نامه الکترونیک بر روی گوشی
ثبت نام و فعال سازی: خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی
٢.پیامک: خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 67
  • بازدید کلی : 456